Kızlar şimdi benim bebeğim 10.5 aylık. Sabah kahvaltısı öğlen yemeği ara öğün ve akşam yemeğini ek gıdayla yiyor. Anne sütü almıyor. Ve her yemekte bebe büskivisi irmik şehriye pirinç doyurucu herşey var ve iştahıda açık bir kase oturuşta bitiriyor. Bende diyorum mamayı azalttı iyi maşallah yesin. Ama sonra baktıkki 12 gün dayanan mama 7. Gün bugün ve bitmiş. Yani nasıl oluyor anlamıyorum ama mamayı çok içmeye başlamış. Az parada değil hipp organic combiotic kullanıyoruz 800 lüğü 7-8 gün gidiyor. Normalmi sizde nasıl besleniyor kaç güne bitiyor mama