Günaydın kızlar Kizim 1 yaşında ve şu sıralar uykusunda çok şiddetli bağırıyor üstündeki yorganı atıyor ve kalkıncada sıcrayarak kalkıyor mizmiz oluyor birseyden mi korkuyor sizce ne yapmalıyım bayağı bayağı arttı bu durum çünkü ve sizce neden yanı uykuya direniyor diye bak polis gelir demiştim o mu korkutuyor ekrana çok magruz bırakmamaya çalışıyorum ama ondan da mi etkileniyor başka bise mi cozemedm