Ne yaptı isem geçmiyor kızlar doktor kolik dedi yolladı evet bence de kolik başlarda 40 ı çıkana kadar saati dakikası yoktu kızımın ne zamanki kırkı çıktı başladı gece 00.45 sabah 5.30 a kadar ağlamaya ancak son 5 gündür 7.30 A kaydı bu süre gittikçe düzelmesi iyileşmesi gerekirken daha kötüye gidiyor. Bir kere sadece bir kereye mahsus rüyamda bebek kesiyordum Allah’ım kan ter içinde uyandım o da uykularım 2 saat Max 4 saat günde 4 saat olduğu zaman da annem geldi yeni yani öyle gjnduz uykusu. Biogaia, zinco, Nurse Harveys, sap simplex, Maflor kullandığım damlalar. Hiçbiri bir işe yaramadı. Maflor bir tık iyi geldi Diyorum çünkü kaka yapmasına bir tık destek sanki. Uykusuzluk bende delilik yapacak diye korkar oldum o uyuyunca uyuyayım diyorum ağlama sesi duyuyorum bakıyorum uyuyor kızlar hiç iyi değilim ya 😔😣😭 Şu an 56. Günümüzdeyiz cidden yok oldum. Halimiz.kizimla içler acısı resmen aşırı mutsuzum ya 😔 hayatta hiçbir şeyde mi yüzü gülmez bir insanın diyor Allah’a ağır konuşuyorum.bazen. diyorum o kadar dua ediyorum nereye gidiyor bu dualar.