Merhaba herkese,
Bebeğim 8 aylık oldu. 5.ayda uykular bi bozuldu tam bozuldu hala çok kötü. Saat başı uyanıyor,bazen çok ağlayarak uyanıyor.bu son 1 haftadır da memeyi asla bırakmak istemiyor bıraksan saatlerce emecek.uykusuzluk tavan yaptı tek başıma bakıyorum ve bi çare arıyorum doktora sorduğumda çok normal emen bebek böyledir diyor.henüz dişte çıkmadı doktor diş yerleri belli olmuş dedi ama 3 aydır diş sıkıntısı çekiyor olamaz herhalde.gündüz uykularını da genelde düzenli uyuyor🥹kesintisiz bi 3 saat bile zor uyuyoruz.uyku hiç bi zaman çok iyi olmadı diyordum ama yine bir ara gerçekten iyiymiş 3-4. Aylarda.ilk 3 ay kucakta uyurdu yatağa yatırdın mı ağlardı 4. Ayda yatağa alıştı 8de yatar 11-4-6 gibi uyanırdı ah diyorum ne güzelmiş 5.aya girdiğimiz günden beri saat başı uyanmalar çok arttı çok nadiren gecede 3 kez uyandığı oluyor🥹var mıdır bi tavsiye ayrıca gece babası alsın kucağına kıyamet kopar benden başkasında da uyumuyor geceleri böyle olunca bende hal kalmadı birazcık uyku istiyorum birazcık🙏🏻