3.5 aylık bebeğim var doğduğu günden beri geceleri uyumuyor şuan yorgunluktan ve uykusuzluktan ağlayarak yazıyorum tükendim ne yaptıysam gece sabah ezanı olmadan uyumuyor yakında işe başlıycam doktor normal uykusuz bebek geçer diyor merak ediyorum aynı şeyleri yaşayıp düzelen bebek var mı