Kızlar kızıma oda yapıcam ama beşik mi alsam yoksa yatak mı bilemedim 1 yaşında beşik alırsan 2 buçuk yaşına kadar yatar diyorlar bi kararsız kaldım zaten hemen odasına geçirmem küçük beşiği vardı onda yatmıyor yanımda yatıyor ikimiz yatıyoruz ama ayırma zamanı geldiğini söyledi doktorumuz