Herkese merhabalar tatlış anneler sizlere sormak ve danısmak istiyorum bebeğim bugün tam 5 aylık oldu ve sadece mama ile besleniyor ben 4 ayında kendi kafama göre hipp organik tahıllı kaşık maması ve yine meyve kavanoz pureleri verdim bunları vermeden önce bebeğim mamasını gayet güzel içiyordu bttgnde aglydu sonra baktım mama içmek istemiyor direk bunları vermeyi bıraktım ve bebeğim 180 ml mama içiyordu birden 150 düştü ardından 120 ve şuan 120 bile zor içiyor gitmdgm doktor kalmdi israrla 6 ayında ek gıdaya basliycaz dediler sadece 1 doktor mama içmemeye devam ederse 5 ayında ek besinlere gecicegini söyledi mama değiştirdim yine aynı acaba ek besin verdim diyemi bu şekilde onların tadını beğendi onları vermemi istiyo zaten doktorumda kızmıştı bana kafana göre neden verdin diye yada 4 ay atağı var acaba ondan dolayımı yada acaba midesindemi sıkıntı var anlamadım dün ve bugun 60 ml mama icti sadece aç aç duruyo ama huysuzda değil diğer aylarda doydugunu hissetmiyordu bu ay hissediyor acaba oyuzdenmi fazla icmiyor anlmdm birde mamanın arası 4-5 saat gcyo gecelri yinede icmk istmyor siz byle bir durum yasadnzmi dha önce normalde bebeğim istahlydi cnku hala bile sofrya saldryo elime bakyo kaşık agzna gtrdgmde agzni acyo yani şaştım kaldım