huzurumnisa merhabalar canım biz doğduğundan beri gece uykusuna geçmeden önce mutlaka yıkar sonra besler uyuturduk sabahları uyandığında da sadece yüzünü yıkardık bu rutine hep devam ettik ve kızımız düzene girdi geceyi ayırt ettiği için geceleri hiç uyanmamaya başladı şuan 10 aylık ve hala aynı düzende gidiyoruz hiçbir sıkıntı yaşamadan istersen sende bir dene