Öncelikle herkese merhaba kızım 2 yaşına girecek şuan 23 ay 10 günlük 1 haftadır geceleri ağlayarak sıçrayarak uyanırdı ne olduğunu anlamazdık dün kulak acıyor dedi sonra farkettim ki elleri hep kulagında direk sağlıkocagına götürdüm damla verdi kulagının içşnde kızarıklık var dedi damla yazdı . Sizde oldu mu bu durum damla iyi geldi mi yada evde yaptığınız bişey var mı lütfen yardımcı olun 🙏şimdiden hepinizden Allah razı olsun 🥰