Gzdvnada Merhaba hanımlar, Yakın zamanda robot süpürge ve oto koltuğu alıp memnun olanlar var mı tavsiye edeceğiniz markalar nelerdir
1gulceninannesi Gzdvnada Roborock s5 Max çok memnunum elim ayağım resmen. Süpürmesi haritalandırması falan çok güzel. Oto koltuğu henüz almadık 🙂
nezosfab Gzdvnada Xiomi mi robot vacuum mop 2 pro Kullanıyorum çok memnunum ama koltuklarınızın ve yatağınızın ayağı kısa ise tavsiye etmem kafasındaki topuz yüzünden kısa yerlere girmiyor