39+2 de akşam 8 gibi hafif bir kasık ağrım başladı. Saat 10 a kadar hep bir tık arttı. 10 da öyle bi ağrı sancı girdi ki anlamaman mümkün değil. 5 6 dk da bir geliyordu. Sancım durduğunda hemen duş aldım. Hastaneye gidesiye 12 oldu zaten. Ama arabada giderken her girdiğinde bağırdım eşimin elini sıktım. 2 cm açılmam vardı. Herşey yolunda ilerledi. Epidural ile sabah doğuma girdim