kuzeytobaby merhabalar ben kızımın tüm ürünlerini philips kullanıyorum (sağma makinası,emzik) kızım 1 hafta sonra 10 aylık olacak ve biberon ucu hala +1 uç kullanıyor sadece biberonunu büyük aldım 6 ölçek içtiği için diğer uçları denediğim de çok akışkan olduğundan uyurken boğulma riski yaşadığımız için geçemedik ama doktorumuz herhangi bir sorun yaratmayacağını söyledi fakat bebeğin damak yapısında sorun yaratmaması için emzikte 2 numaraya geçmemizi önerdi yani şuan biberonu +1 emziği 2 numara ve hiçbir sorun yaşamıyoruz.