sevimlianneee31 egzama olmuş canım kuruluktan .Banyo yaptırın sık sık ardından bebek nemlendirici yağlarından sürün .Kuru kalmasın vücudu .Kışın çok kuruyor vücutları sürekli nemlendirin yağlı kalsın tüm vücuduna yapın ki heryeri böyle olur kuruluktan bir süre sonra can yakıyor çünkü .