momy_1 bizde 1 hafta sonra 4 aylık oluyoruz,tıpa tıp dediğiniz gibiyiz. Gece 12-1 den önce derin uykuya dalmıyor.gündüzleri 10-15 dk,çok nadir 1 saat uyuyor.normalde de kucakta çoğunlukla kolik olduğu için fakat 2 gündür daha huysuz ve daha çok temas istiyor.memede uyumak istiyor birde sürekli.bakalım geçecek tez zamanda amin🤲🏻