Bizde 9 buçuk aylık olduk su saat oldu uyanığım yarim saat uyumuş değilim 😳😳 işin sırrı çocuğa kıyıp erken kaldırmak ama kıyamıyorum da tüm gece ağladı deli etti beni saat 4 ten beri babası ben oğlum uyanığız, bari uyumuyoruz kahvaltı yapalım dedik babası 7 ye evden çıkıyor 😳 sürekli memede uyuyor memeyi uyku arkadaşı yaptı kendine resmen sonra çare meme şeklinde birşey alicam onunla yatırcamya 😳😳😳