Merhaba, oğlum 1.5 yaşında 1 haftadır sadece gece uyurken 4-5 defa örneğin bir iki saat ara ile arka arkaya kuru öksürüyor. Anasağlığına götürdüm aile hekimimiz boğazına baktı ciğerlerini dinledi çok şükür birşeyi yok dedi. Eğer balgamlı öksürüğe çevirirse tekrar gel dedi. Kuru öksürüğümüz devam ediyor nedenini bir türlü anlamadım. Başına gelen var mı napayım? Sabahları Ihlamur kaynatıp içine bir kaşık bal karıştırıyorum. Şurup falan kullanmadım doktor da şurup için küçük bitkisel şeyler dene dedi