cannog yasi varmis, benim bebegim 7 aylikken bir basladi oksurmeye abisi getirdi bizede mikrobumuzu, sonra iki antibiyotik tirtt bi halta yaramadi gece zaditen damla uyu babam uyu baska bisi olmadi, sonra bu hirilti dönüştü hışıltıya randevu buldum goturdum ve hosgeldin bronşiolit ilk kez duydum ilaclar hicbireeye yaramadi cunku bu ilaclar bunu kesmeye yaramıyor tek tedavisi hava..
Korkaaa korkaaa hava vermeye basladim 10 gun kullandim gittim aa gecmedi alerjik mi acaba dedik çünkü poposu yara olmaya basladi o derece alerji testindeb gectik skinti yok, ve oglum 8 ay 1 haftalik oldu bi bugun vermedim dinlemek icin iyi gibiydi öksürük minimumda, ama devam edecem 20 gun daha
Dicem şu ki hirilti hışıltı bi sesi ekstradan duyarsan Allah korusun anladiniz beni siz.. evde yapabileceginiz bal limon sarimsak yedirebilrsin alerjisi yoksa.. benim bebgim kucuk ona yapamiom ama buyuk ogluma yapip veriorum cok sukur evet o da hasta ama yatmio ayakta atlatiyor
Gecmis olsun size tez zmanda sagligina kavuşsun bebeginiz