alparslan1_ tombikinannesi şuan aynı durumdayım. Grip olma aşamasında. Tam aklımdan ne yapsam acaba diye düşünürken bu post çıktı önüme😂
AselminosunAnnesi tombikinannesi bende şuan aynı durumdayım çocuğuma benden grip qecti durmuyor hiç uyumuyor öksürük Burun akıntısı tikanklik mafetti ya emmiyor tikankl yüzünden bu nasıl bı grip anlamadm 🥹🥹🥹
miray_85 Bende yassdim o durumu bol su , ıhlamur , ballı limonlu icecekler tercih ettim ve emzirme disinda cok temas etmemeye dikkat ettim birde maske kullandim emzirirken hep
tombikinannesi miray_85 bebeğe geçmez dimi böyle yaparsam benden başkasındada uyumuyo evde dururken nasıl hastalandım bilmiyorum yanii🤨
emineee16 Geçmiş olsun elllerinizde sürekşi dezenfekte edin bende 1 aylıkken olmuştum ve bebeğime geçti 1 hafta hastanede yattık bronşitten inşallah geçmez doktorum burnu bile aksa aynı bulunduğu ortamdan havadan bulaşır hastalık diyordu tekrardan geçmiş olsun
alparslan1_ tombikinannesi eczaneyi aradım parol iç ve pastil kullan emzirirken öyle durumlarda dedi. Geçmezse size de tavsiye ediyorum benim bugün hemen ilerledi. Parol icince iyi geldi
AselminosunAnnesi emineee16 götürdün canım fizyolojik serum verdi burnu için aç diye ciğerleri kötü deqil dedi ins geçer yaa 🥹
emineee16 AselminosunAnnesi inşallah canım ilaç vermedi yani benimde bu sabah bebeğim yine hasta oldu burnu tıkalı öksürüyor yaşadığımız şehirde havalar bir sıcak bir soğuk çocuğum daha 20 gün önce hastaydı şaşırdım srtık napcağımı bende birazdan doktora götürücem
Kbra02 Benim de üç dört gündür başladı grip hapşırma baş ağrısı doktorum sambuvit sprey ve parol önerdi birde vitamin diger türlü emzirme ile geçmez ama ellerini bol bol yıka dedi E yıkacağız tabi ama bebeğim kucak alıştı evde ikimiz tek çok zorlanıyorum
AselminosunAnnesi emineee16 canım valla öyle gerçekten havadan dolayı hemn kapıyolar şifayı buhar olsa oda iyi qelir bebisine şifa versin rabbim inşallah qoturdun mu canım ne söyledi
emineee16 Götürdüm canım kendimde gittim bende hasta oldum burnunu aspire ettiler burun spreyi ve serum fizyolojik verip yolladılar hamdolsun ciğerlerine inmemiş birşey banada parolun serumunu verdiler o kadar canım emzirdiğim için bende ilaç kullanamıyorum en zoruda o zaten bünyem hasas tekrarlıyor antübiyotik kullanmadan geçtiği için