Bibebek_ Oğlum 10 aylık 72 cm 10 kg kaç ay alayım ev ılık oluyor genelde kışları 23 derece falan kafam karıştı. Çok büyük almaya korkuyorum tam ayına göre mi alayım yoksa azıcık bol mu olsun
Ebruliiiiii Bibebek_ 1 yaşındaki kızıma 2 yaş aldım tam yaşına göre alınca normal kıyafet gibi duruyor tulum biraz büyük olunca uyurken daha rahat ediyor bebişler evimiz de 23 derece civarı ben 2.5 tog aldım ip askılı zıbın giydiriyorum üstünede direk tulumu terlemiyor üşümüyorda sabahları sıcacık uyanıyor
Tatlican Bibebek_ bizimde 21 22 oluyor 2,5 tog aldm sadece atletle giydiyorum derece 19 20 olunca ince pijama giyirilir yada ince polar ben örtüyorum. %100 pamuklu yaziyor etiketinde
Cocolingo Bibebek_ Ben 2.5 tog aldım, 1 yaşındayken 2-3 yaş için olanı aldım 30 derecede yıkadım biraz çekti (lcw) bir yaşındayken kollarını bacaklarını bir kat kıvırıp öyle giydirdim, şuan 20 aylık tam oluyor seneye kışın olmaz büyük almakta fayda var
Bibebek_ Ebruliiiiii ya burda bi yorum görmüştüm büyük olduğu için bi bebek boğulmuş da ondan korktum teşekkür ederim cevap verdiğiniz için
Bibebek_ Tatlican benimki üstünü örtünce uyanıyor ya örttürse keşke kalın giydiriyorum geceleri bu sefer de çok terliyor
Bibebek_ Cocolingo sanırım bende aynı ebatta alırım LCW’den almayı düşünüyordum çekti dediniz o zaman bol alayım biraz teşekkür ederim