aysesmsk yakın zamanda bende atlattım doktora başvurdum o da bir havluyu ütü ile yakmayacak kadar ısıtıp göğsüme sarmamı ve biraz bekledikten sonra havluyu çıkarır çıkarmaz bebeğimi emzirmemi söyledi. Zaten havluyu koyunca süt kendiliğinden akmaya başlıyordu. Bjnu tekrarladım her emzirmemde. Aynı zamanda doktor antibiyotik vermişti onu da kullandım 2 güne geçti. Ayrıca internette makina ile sağım yapmak süt miktarını arttıracağından dolayı mastit olunduğu dönemde bundan kaçınılması gerektiği yazıyordu ama ben bebeğim sık emmeyince makina ile çektim hemen sonrasında tamamen iyileşmiştim. Demem o ki makinadan da destek alabilirsiniz. Ama tüm bunlara rağmen iyileşme, ağrıda hafifleme görmüyorsanız asla geciktirmeden doktora başvurun çünkü iltihabın ilerlemesi daha ciddi sonuçlar doğurabiliyor. Acil şifalar dilerim.