zeyda1 ben duymadım canım şimdi kararma olsa teninden dolayı olabilir derim ama doğuştan değil diyorsunuz .O zaman hormonsal derim .Ama siz morarma diyorsunuz.İsterseniz özelden bi atmak isterseniz fotoğrafını acaba evde sizden başka biri varmı ablası falan kıskançlıktan cimciklemiş olma ihtimali geldi belki hani 🙈en sağlıklısı doktora götürmeniz canım biran önce .Cilt altı morarmalar bazen iyi olmayabiliyor bide özel bölgesinde