Ben 2 yaşındaki oğlumu 2ci doğumuma 1 ay kala kestim lütfen beni linçlemeyin niye bu kadar bekledin diye 🤣 zaten sütüm öyle doyuracak kadar çok değildi yalancı emzik gibi kullanıyordu binevi
Nasıl kestim hiç birşey kullanmadın zaten geceleri emerek uyuyordu her zaman ki gibi beraber yatıyordum 3 gün vermedim tabi o ağladı ben ağladım 🥺 ama net olman lazım yoksa başaramazsın 3 günün sonunda artık meme istemiyordu sırtını okşayıp ninni söyleyip öyle uyutuyordum şubatta 4 yaşına gircek küçük oğlumda aralıkta 2 oluyor ❤️