Göğüs uçlarım çok kötü oldu ilkte ayva çekirdeği e vitamini lansinoh sürdüm iyi gelmişti duzelmisti bebeğim yine emerken ısırdı hep yine aynısı oldu bu defa daha kötü oldu uçları sanki buz gibi soğuk serin rüzgar esiyormuş gibi oluyor sizliyorlar çok kötü ciğerime işliyor acısı neden böyle oldu anlamadım ne zaman geçecek bu