Sema1212 Merhaba, kabin boy bebek arabası almayı düşünüyorum ama çok kararsız kaldım marka ve model konusunda, kullanıp memnun kaldığınız, önerebileceğiniz bir model var mı?
Umutveannesi Sema1212 Bizde bu var civilden almıştık bir sene olacak nerdeyse. Ben memnun kaldım fiyat olarakta diğerlerine göre uygun. Kolay açılıp kapanıyor, fazla yer kaplamıyor. Arabayı kapattığınız zaman valiz gibi çekebiliyorsunuz kapalıyken de taşıması çok rahat. Tam yatma pozisyonu da var. Hafif baya
Umutveannesi Sema1212 evet çok rahat çok hafif araba, dönüşlerde de hiç sıkıntı yaşamadık oğlum 19 aylık olacak kullanıyoruz bi sıkıntı yaşamadık
Zynb Sema1212 evet memnunum şuan iki çocuğumu birden bile bindirdiğim oluyor kalite sağlamlık konusunda çok memnunum totalde 20 kg civarı taşıyorum şuan bi sıkıntı yaşamadım hiç 1 sene olacak alalı