Papatya-eylul88 Kizlar sanki sag tarafim kapanmis ama sol tarafim hala aciyor eve biraz şiş gibi hafif kabuk tutmus gibi kızaraklikda var sızliyor surekli asla egilemiyorum aciyor orasi normal mi acaba 7.gunum bugun cidde anlamda sızi var aci var
MilanBerken Papatya-eylul88 normal canım bende aynısını yaşadım benim 15 günden fazla sürdü kırkın bitmeden geçiyor merak etme
1civcivannesi Papatya-eylul88 bende sızıntı olmuştu akıntı var mı konturol et antibiyotik li krem kulanman gereke bilir
Umutveannesi Papatya-eylul88 ilk 10 gün bende de aşırı yanma olmuştu ameliyat yerinde. Çözümü oraya tülbent bağlayarak bulmuştum. Göbeğim değdikçe yanıyordu ne oturtabiliyordum ne eğilebiliyordum. 15 günlükken tamamen geçti. Düzelir yani merak etmeyin daha çok yeni