Rwerdst eds de şırınga bir yöntem ancak şırınga da kullanmak zorunda değilsiniz, süt saklama kapları, biberon gövdelerini falan da kullanabilirsiniz ben öyle yaptım. Hatta şöyle yaptım, küçük boy bir biberon vardı evde, normalde biberon emziği ne ihtiyaç yok ama ben biberon emziği ucunu biraz deldim, beslenme sondası içinden geçecek kadar, mamayı biberona koydum, kapattım, böyle dökülme saçılma da olmadı, yalnızken de çok rahat kullandım.