Bende oğlumu 2 aylıkken sünnet ettirdim. Utangaç pipi sendromu var o yüzden sürekli ileri geri yapın ve her gün temizleyin yapışmasın dediler. Bazen dokunmama izin vermediği için ağladığı için yapışıyor 1 haftada bile. Doktora gidiyoruz ileri geri yaparak açıyor. O sırada ağlıyor ama iğne yapılırken ağlaması kadar bile değil. Kalıcı bir acı değilmiş anlık. Üzülmeyin basit bir operasyon. Ama daha fazla yapışmasına müsade etmeyin o zaman daha acılı olabilirmiş.