Babymm benim kızım da 2 yaşında çiş söyledi ama gece bez takıyordum. Çünkü illa ki yapıyordu. Gece su içmeye kalkıyordu haliyle bi süre sonra da çişi geliyordu. O dönem hamileydim doktor gece için kendini zorlama, 7 yaşına kadar yolu var demişti. Bende üstüne düşmedim. Ama mesela uyanıksam gece 12-1 gibi çişe götürdüm. O zaman çiş yapıyordu ama bu sefer uykusu açılıyordu. Su içiyordu bida çişi geliyordu fln. Sonsuz bir döngü… 4 yaş başlarında gece uykusunda bağırmaya, kızmaya başladı. Bende hep hadi çişe gidelim dedim. Yok çişim diye isyan etti bağırdı çağırdı ama ne bağırma. Sonrasında da altına yapıyordu, gerçekten çişi olduğu için huysuzlanıyordu. Tuvaltte yerlere yatmalar çiş yapmicam diye… Çok zor bir dönemdi. Kreşteki öğretmeni ile konuştum. Bırakın bir iki gece altına yapsın, kontrolü size vermek istemiyor onun vücudu dedi. Mantıklı geldi bende o bağırmaya başlayınca yanına gittim sevdim okşadım. İki üç gece altına yaptı. Sonra gece çişe kalkmaya başaldı. O zamandan beri de hiç altına yapmadı. Ya hiç kalmıyor ya da kendi kalkıp gidiyor. Çocukların vucudu kendi kendini bir şekilde ayarlıyor. Biz müdahale ettikçe de inat ediyorlar ve daha gecikiyor bazı şeyler.
Bence gece bir süre daha bezle devam edebilirsiniz. Bu arada ben gece tuvalete kaldırıyordum ama onu da önermiyorlar bu sefer kalkmaya alıştırıyormuşum çocuğu diye.