Gakkoyenge Korse kullansam işe yarar mı önceleri denedim dikiş yerlerim çok acıdı bıraktım şimdi sarkık bi göbek kaldı 26 günlük anneyim
aylin212_ Gakkoyenge benim 19 aylık bebeğim var ve maalesef o sarkıklık kaldı bende normal doğum yapmama rağmen
Strong_mom Gakkoyenge 7. Aydayiz benim göbek halen duruyor, korseyi 40 tan sonra kullanmaya başladım bende fayda etmedi. İlk zamanlar kullanılsa daha olumlu sonuç alınır ama ben dikiş ağrısından kullanamadım
Mrvak Gakkoyenge ben 3. Gün kullanmaya başladım sadece korse değil de tayt şeklinde olanı aldım daha kolay kullandım dikişlerimi acıtmadı
Eysar Gakkoyenge bende doğumdan sonra eve gelirken taktım iki üç ay düzenli ne göbek gitti ne birşey dahada kilo aldım zaten şimdi 66 kiloyum ama göbek duruyor gitmiyor iki doğum arka arkaya oldu kızım altiyli tekrar hamile kaldım diyeride doğunca gergin göbek gitti sarkık kaldı napacagim bilmiyorum
Sinemeyra 4 aydır kocaman ve sarkık bi göbeğim var korse taktım başlarda dikişlerim açıldı kanadı korktum çıkardım düzgün kullanmadım kaldı göbeğim geç olmadan başlayın ben trendyoldan loğusa korksesi aldım çok güzel memnunum terletmiyoda
Sinemeyra Gakkoyenge geç kalmadınn bence birazda bünye meselesi kilo verince küçülüyo alınca daha büyük oluyo berbat bişi bu göbek😄🤦🏻♀️
Zeyneppppp Gakkoyenge yamuna korse en iyisi diyolar bnde sipars verdim umarım fayda eder biraz yüksek fiyata ama bakalım deneyip gorcem
alparslan1_ Taytlı olan korselerden kullanırsak daha iyi oluyormuş. Rahime çok zarar vermiyormuş alttan toparlayarak yukarı çıktığı için. Diğer türlu olan bölgeyi sıkıyor direk