gencmom_ kısaca anlatayım
3.ayda çok ateşlenmeye başladı ama çok yüksekti Bursa’nın inegl ilçesinde oturuyorum burda özele goturdm devlte goturdm anlamadlar birşeyi yok dediler ama içim rahat etmedu bursaya şehir hastnsne goturdm bi hastalıktan şüpheleniyodk eşimle onu söyledik arstirlr o çıkmadı çok şükür bobrklernde idrar kaçağı çıktı ordan kapalı amilyr olacaktı amilyr olmadan önce de cock grip oldu dediler ki çocuk dokteu gorsn onay verirse öyle amilyta alırız dediler cock doktru da bu cocgn kalbndn ses gleiyo dedi çocuk kardiyolojine gönderdi orda ki doktrda bu cocogn büyük sıkıntısı var dedi Uludağ üniversitesine gondrdu böyle anlsldi yani sadece bi ateşin peşine düştüm bunalr çıktı