Bebislerhakkinda size kalmış sadece bir fikir sunucam , fiyatı nedir bilmiyorum bunca zaman hep özele gittim sonra bir daha gitmecem dedim çünkü gerçekten eğer iyi bir doktora denk gelirseniz devlet özelden daha iyiymiş , çocuk hastalıkları bölümüne randevu alıyorsunuz doktora şikayetiniz ne diyince hatta siz rutin kontrol diye gidin o size soruyor göz be kalça muayene yaptırdınız mı diye , Ben kalça ultrason yaptırmak istiyorum diyorsunuz aynı gün içinde yapılıyor ve yeni doğan olduğu için öncelik hemen sıra sizin oluyor 2 dk da çekiliyor sonucu doktora götürüyorsunuz bu kadar … tercih sizin sadece yaşadığım şeyi söylemek istedim