Arkadaşlar merhabalar işe başlamam gerekiyor artık izinlerim bitti ama oğlum babasından başka kimsede durmuyor annemi her gün görüyor ama kesinlikle herkeste ağlıyor annemde tuvalete gidiyorum ne teyzesi ne annem ile durmuyor dövmüşler gibi ağlıyor neler yapabilirim bu durumda başlayan oldu mu çok üzülüyorum ağlamasına