Green7 ay ben oğluma aynı şeyi yaptım 2,5 yaşına kadar burun buruna yattık şuan 3,5 yaşında o kadar zorlanıyor ki bensiz uyumaya. 1 sene oldu odasını ayıralı hala alışamadı. Şimdi de kızıma sarılıp uyuyoruz 8 aylık. Gündüz ben yanından kalktığım an gözlerini açıp kalkıp oturuyor. Gece sıkıntı yok çok şükür. Biran önce ben de halletmem lazım