Kızlar gece beslenmesı nasıl bıraktırdınız
Neler yaptınız ve gündüzlerı ne şekılde beslendı.
Ne zamana kadar gece beslenmesi olmalı bırakılmalı yanı ben gündüzleri pek yemedıgı ıcın gecelerı acıkması normal gelio ama bugün mama saatlerınde mama vermedim ıyıce acıksın yesın dıe şükür yemeklerden yedırdım eline ne verdıysem yedı akşam da güzel yedı. Mamayı yatırken ıcırdım yatırdım gece kalkınca vermek istemıom artık bıraz bıraz alıstırıp mamayı da kesmek istiyorum 17 aylık