Zeynepaseliinannesii dolap kuruluğu deneyin , nem sensörleri yeterli çalışmıyor da olabilir , tam kurutmadan çıkartın nemli . 3 yıldır kullanıyorum hiç bir giysim küçülmedi . Arçelik kullanıyorum . Sadece bebeğin giysileri bebek programında kuruyor nemli çıkarıyor , asıl programda yapınca küçülme oldu ama benim hatam