fblt470773 Bebeğim 4 ay 10 günlük sürekli eli ağzında birşeyleri yemeye çalışıyor salya akıtıyor kime dış cikariyor desem ne alaka daha çok erken diyor bebeği erkenden dış çıkaran var mı şimdi karanfil kürü yaptım ona onu sürünce rahatlıyor 3. Ayından beri böyle dış olabilir mi doktorda kızarmış dedi ne zaman dışı kendini gösterir mafolduk çok huysuz 🥹🥹🥹🥹🥹🥹🥹
Strong_mom fblt470773 damaklari kasiniyordur, benim bebek de 3.ayindan bu yana salyasini akıtıyor, her şeyi ağzına götürüyor ama dişlerde tık yok. Her bebeğin yapısı da farklı kimi erken kimi geç çıkarır
_-zynp-_ fblt470773 olabilir biz 4 ay 19 günlük iken çıkardık 🤭 huysuzluğu iki buçuk aylıktan beri vardı 4. Ayda iyice huysuzlaştı çıkardık biraz rahatladı ama gece uykuya geçişimiz üç saat sürüyor tüketti beni 😄
fblt470773 _-zynp-_ ayy kesin benim kızda dış cikartiyor hafif böyle kizariklik varda bakalım sürekli elini kulaginada atıyor sanırım kulağıda kaşınıyor distendolayi
symozdag fblt470773 evet bi süre geçti şu an 5 ay 15 günlük son 10 gündür yine huysuz gece sık uyanmalar başladı, gece uykusunda ağlamalar ben yine dişe bağlıyorum da hayırlısı
fblt470773 Mihra_2706 karanfili ezdim toz haline getirdim iki yemek kasigi zeytinyağ koydum bir gece beklettim buz dolabında dış kasiyicisi var ona şurup dış etlerinde gezdiriyorum biraz rahatlatıyor .
Snglkargc_0107 fblt470773 doktor en son kontrolünde 4.5tan sonra bekleyebilirsiniz demişti bizimkinin de sürekli eli agzinda ne bulsa ağzına götürüyor surekli salyalı agzı damaklarda bi sertlik var ama şu anlık bi belirti yok tabiki bebekten bebeğe değişebilir doktorumuz normal demişti
Snglkargc_0107 fblt470773 bizimde aynı durum biraz heyecan birazda korku endişe gibi bisey var içimde hiç ağlamışlığı yok maşallah ama günlerde yakındır Allah yardımcımız olsun 🙏🤭
Ogibuse 3 aylıktan beri salya kaşıntı 7 aylık olduk hala yokkkk ama çıkarabilir yani her çocuk bir değil
fblt470773 Ogibuse ayy bu kadar uzunda surebiliyor yani keşke hemen çıkarsa da rahatlasa bizim ki saçını başını yoluyor garibim kulaklarımda kaşınıyor. Doktor kızarmış dedide bakalım
MadamMommy Bizim de 2,5 aydan beri eli ağzında ve salya var şu an 3,5 aylık salyaya önlük ve kiyafet dayandiramiyorum görünen bir şey yok henüz bakalım
Ogibuse fblt470773 inşallah çıksın hemen ne zor ya valla bizde gaz sıkıntısıda var valla çocuk ağladıkça beynim uyuşuyo bende ağlıyorum