Ummuhan321 Aramızda 1 hafta falan var sanırım bizde öyleydik ama ben o uyandığı son uyku varya 20.30 olan. İşte onu öne çekmek için çok uğraştım ve sonunda 19.00 da uyandığı son uyku düzenini yaptım. 19.00 da uyanıyor 3 saat sonra yani 22.00 gibi uyku diye yalvarıyor resmen işte o zaman yavaş yavaş pijamalarını giydirip altını değiştir karnını doyur rutinleri yapıp iyice yoruyorum. 22.30 da başını yastığa koyar koymaz gözleri kayıyor ama yine de direniyor yani kafasını sağa sola sallama, memeyi atma, sürekli etrafı izlemek isteme gibi. Hiç kaldırmıyorum veya ışıkları falan tekrar arttırmıyorum hep loş ışıkta uyutmaya devam ediyorum yorgunda olduğu için max 10 dk direniyor sonra kayıyor. Kaldır yatır oyala dediğim zaman bu defa uykusu dağılıyor bizimde 23:30 ları buluyor uyuması. Kararlılıkla uyutmaktan vazgeçmeyin kaldırmayın, ve son uyanma saatini bence 20.30 Dan daha erkene çekin. Çünkü bende o dönemlerde gece uykusuna geçtiği saati çok ileri atıyordu çok yoruluyordum