kelebekce Bebeğim 2 buçuk aylık önceden her 2 saatte bir uyandırıyordum ama uyanmıyor kendiliğinden şimdi kaç saatte bir uyandırmalıyım büyüdü artık
Unicorn67 kelebekce bizde 3 aylık olucaz yakında 2 aydan beri kendi ne zaman uyanırsa ozaman besliyorum geceleri gündüz 2 saatte bir
UcuBulunamayanBant kelebekce uyandirmayin uyku duzeni otursun acikinca kendi kalkar zaten oglumda doktorumuz 1bucuk ayindan itibaren artik uyandirma demisti simdi kizimdada 1bucuk ayi doldursun uyandirmicam. Zaten en gec 4saate kalkiyorlar