Birkizannesi123 Kızlar hangisini ki taze acaba yada şunu alın dediginiz marka kızımın doğum günü pastasını yapacağım
Melis1706 Birkizannesi123 bimdeki kirmizi olani yakinim denemisti o cok guzel diyordu digerkerini bilmiyorum
1pekmom_ Birkizannesi123 uno 3katlı olan gerçekten çok güzel, pasta yapıncada çok güzel duruyo, içine creme ole kreme yapıyorum tavsiye ederim kakaolu creme ole içine kakaolu krem şanti karıştıyorum güzel oluyo hemde baya pratik
Birkizannesi123 Meltemingo ya geçen sene kendim yaptım hemde 2 katlı çok güzel oldu ama yamuk oldu yine yapacağım aynı şekilde ama bu sefer yamuk olsin istemiyorum kesmesi zor oluyor
Birkizannesi123 1pekmom_ ya evet bugün şokta UNO 3 katkıya baktım ama çok küçük 3 katlı olması güzelde ben 2 pkaet alcam daha geniş olsun istiyorum migrosta UNO nun 2 katlisida var sanırım geniş olanlardan onuda dusunebilirim
Birkizannesi123 KayraVeAnnesi_06 ya evet bugün baktım ama çok küçük 3 katlı olması güzel ben iki katlı alcam ama 2 paket alıp kullancam
Meltemingo Birkizannesi123 çöp şişler varya onlardan kullanin hem yerinden oynamaz hem daha duzgun durur … ben maket pasta yapip resim icin kullandim birde normal pasta yaptim suslemedim onu direk servis etmistim cok buyuk kolaylik oluyor
KayraVeAnnesi_06 Birkizannesi123 Bende iki katlı olanından 2 adet alıp 4 kat kullandım . Bebeğimin diş kutlamasına yapmıştım
Ogulluana Birkizannesi123 canım pandispanya karışımı al en azından onu yap lezzetli oluyor . Pasta tabanlarını hiç lezzetli bulmuyorum ben değişik bir kokusu oluyor
Birkizannesi123 Ogulluana ya pandispanya da sorun yok geçen sene iki katlı naked pasta yapmıştım ama tam kesilmediği için yamuk oluyor
Birkizannesi123 KayraVeAnnesi_06 ha evet 3 katkısı küçükte iki katlisi migrosta vardı teşekkür ederim