4 buçuk yaşında kızım var. Ne kadar hastalansa hep ateşi çıkıyor. Sadece burnu aksa öksürse falan tamam da hep ateşli oluyor. Ve 3 defa havale geçirdi. Niye böyle oluyor bilmiyorum doktorlara götürüyorum normal bişey yok diyorlar. Ama nasıl önlem alabilirim bağışıklığını nasıl güçlendirebilirim. Lütfen bi yol gösterin çok üzülüyorum çok