fik 9 12 almalısın bütün kışı aldıkların ile atlatırsın kollarını kıvırırsın başta ama rahat rahat olur . Birde küçükken bir tık büyük kıyafetler daha rahat giydiriliyor. Mont içinde ayından 1 beden büyük ideal. Haziran doğumlu kızıma kış alışverişini 9 12 yapmıştım montunu 1 yaş almıştım idealdi. Zaten çok büyük durmuyorlar 1 beden farkla kıyafetler