beerrff Arkadaşlar merhaba buraya katılalı 3 gün oldu. 3 gün önce acil sezeryana alındım şuan evdeyim doktor direk korse kullanabilirsin dedi ama pek cesaret edemedim ağrılarım var çünkü biraz sadece hareket halindeyken kullanabilirsin demişti. Genel anestezi oldum. Siz ne zaman kullanmaya başladınız korseyi ? Bide önerebiliceğiniz korse varsa eğer çok mutlu olurum.
Ezzzzi beerrff eltimle aynı zamanda doğum yaptık.ben korktum kullanamadım , Eltim 1 hafta sonra kullandı , şimdi aramızda dağlar kadar fark var. Benim göbeğim kaldı , o da doğum yapmamış gibi oldu
Aydeniz44 beerrff canım bende yamuna var ama tak çıkar destek gerekiyor zor birde owli tek başına takabilirsğn çok güzel toparlıyor
Ipek-kizin-annesi beerrff eczaneden alelade bir korse aldım 6.gunde filan sanırım taktım 3 ay boyunca gece gündüz sürekli. Korseyle daha rahat ettim hatta.
beerrff Ezzzzi ben kullanmam demiyorum canım zaten hemen kullan demesinden korktum sadece bende bir haftadan sonra kullanıcam zaten o yüzden korse önerisi istiyorum ama direk eve geçtiğinde hareket halinde kullanabilirsin demesine cesaret edemedim sadece yoksa kullanıcam her türlü
Ezzzzi beerrff yok canım senin kararın , ben gözlemimi söyledim sadece ama ben de kullanamadım korktum
beerrff Ezzzzi bugün taktım bitane alttan iç çamaşır şeklinde olanı göbeğim çok kaldı gibi geliyor gözüme daha fazla tutamadım kendimi bide belden çıtçıtlı olandan sipariş ettim bakalım eğer bu iyi gelirse onuda iade ederim