Gizem-01 benim kızımda vardı zeynep kamilde kestirdik aneztezi aldı bizimki kalındı 1 yaşında yaptırdık doktor bize kızmıştı dişleri çıkmadan gelmeliydiniz diye çünkü konuşmaya baslayınca daha zor oluyomuş gittikçe kalınlaşıyomuş. Çok basit bi işlem hiç korkmayın 15 dk falan sürdü uyuyup uyanması dahil. Antibiyotik vermişlerdi bi hafta çok sıcak ve soğuk yememesi gerekiyodu. Bence çok geç kalmayın