kızlar selam ablam iki aylık hamile rubella diye bişi kızamık geçiriyormuş başına gelen varmı korkulacak bişi varmı nasıl geçti. lütfen başına gelen yazabilirim 5 senedir çocuk hasreti çekiyor şimdide kanında kızamık çıkmış nasıl ilerledi iz bu süreçte iyi gelen bişi falan varmı