2 yaşında kızım minimum 1 saate uykuya dalıyor. Bazen 1 bucuk 2 saati buluyor. 9 da yatağa geçiyoruz 10-11 de anca uyuyor . Gün boyu yoruluyor uykusu gelince yatağa gidiyoruz . Ekran yok . Neden böyle çok yoruldum.. hiçbir şey yapamıyorum . Uyuyunca yapayım diyorum gece oluyo gün bitiyor. normal mi bu durum ? Sizin çocuklarınız nasıl uykuya dalmada ?