Bebeğim düzeltilmiş 19 kron. 22 aylık sıralama yapabiliyor bi yerden zor da olsa tutunup kalkabiliyor koltuktan aşağı inebiliyor fakat desteksiz ayakta duramıyor ve desteksiz yürüyemiyor.
Konuşma da ise az da olsa kelime tekrarı ve taklit var fakat ikişerli cümle kuramıyor daha çok babıldama var parmağıyla da bir şeyi gösterip bu, şu demez.
Çiğnemeyi bir türlü tam yapamıyor yumuşsk omleti küçük parça halinde veriyorum 1 tatlı kaşığı kadar yiyor sonrası istemiyor çeviremiyor öğürüyor.
Bu durumları yaşayan anneler var mı? Bebeğiniz ne zaman yürüdü?
Yaşıtları gibi ne zaman konuştu?
Ne zaman katı gıda yiyebildi? Süreci nasıl geçirdiniz?