Nilbet aynı şekildeyiz. Yattıktan 2-3saat sonra öksürük krizi başlıyor aşırı derecede. Kusacakmış gibi öksürüyor. Dün annemgilde yattı oğlum. Yatmadan elma yemiş. Anneme sordum gece öksürdü mü diye. Yok dedi. Elmanın faydası var sanırım. Ben mesela yatmadan önce hiç birşey vermiyorum artık yine de öksürüyor. Bugünde elmayı bi denemem lazım. İlaçlar da öksürüğü almıyor napacaz bilmiyorum