Kizlar bugün kurutma makinesi aldık kurulumu yapıldı. Heyecanla beyazları yıkadım kuruttum ama sonuç hüsran… Eşimin atletleri küçülmüş, bebeğimin pijaması camarislarin arasına karışmış onunda bir bacağı çekmiş diğeri biraz daha uzun… Çok canım sıkıldı ve sanki çamaşırlar eskimiş gibi çıktı makinadan. Ürünüm Electrolux, epey araştırdım son çıkan seriyi aldım. Satıcıda epey övdü son teknoloji diye ama ben pek beğenmedim