Ya ben başa çıkamıyorum artık gerçekten! 5 aylık oğlum var uyumuyor ya uyumuyor. Öğlen 12 den beri toplam uyuduğu 45 dakika değildir ya. Yatırınca ağlıyor tepiniyor. Şu an ayağımda sallıyorum tepiniyor kalkacak sanki. Eşim nöbet usulü çalışıyor. Hoş evde de olsa pek yardım ettiği söylenemez. 5 dakika tutar 6. Dakika söylenmeye başlar. Kayınvalidemle görüşmüyorum. Annem şehir dışında yaşıyor. Yalnızım anlayacağız ve gerçekten çok yoruldum hiçbir şey yapamıyorum. İşin kötüsü 1.5 ay sonra işe geri dönme ihtimalim var o zamanlar ne yapacağım? Tam ek gıdaya geçmiş olacak nasıl ayarlayacağım. Özel hastanede çalışıyorum o kadar yorgunluktan sonra eve gelip ne yapabileceğim? Bunalrı düşündükçe iyice çıldırıyorum. Yardım edin akıl verin lütfen ya gerçekten ağlıyorum artık 😭😭😭