Tugcekus doktorla görüştüm yine de ben grip aşısında, aşı ateşi 3 gün sürer Max dedi, bzide bir günden az sürede geçti.. ben sürekli kontrol ettim ateşi, 38.7 görünce calpol verdim. Akşamına banyo yaptırdım, üstünü ince tuttum, uzun kollu zıbın giydirdim ama çok ince idi yazlık yani.. bir de işte kucakta, ağlarken falan ateş bir tık fazla çıkıyor..